Tuesday, August 9, 2011

Van Milo Mini

Penantian memang menyeksakan...tapi xpa berbaloi2...penantian aku terhadap van milo mini telah berakhir tapi masih perlu diteruskan...usaha aku dimulakan dengan mengumpul sebanyak mungkin barcode milo utk dapatkan van milo mini yg pada aku tersangatla kiutnyerrr...bile tgk iklan kt tv mmg geram je rase...x sabo nk kan van mini milo tu...niat aku nk kasik kat nayli & neesa & mama dah janji so macammanasekalipon mama kena usaha dapatkan van milo mini ni...
barcode bulan june - poslaju tp blom dpt lg van milo

bulan jun 2011 aku dh start kumpul bar code milo, ujung bln jun aku poskan borang guna poslaju...then aku kumpul lagi barcode milo...samada secara belian sendiri atau paksaan...paksa rela kawan2 utk bg plastik milo dorg kt aku...jgn buang biar aku yg tolong buangkan plastik milo itu...
borang van milo mini & barcode utk julai

van milo mini bley redeem kt ipoh mulai 5 ogos...maleh nk ulang sila baca sendiri, blk tepeng aku plan nk redeem kt tepeng je...ari sabtu pagi kami dh ke econsave, cari kaunter milo, nampak baju hijau, kejar....rupe2nyer org econsave...sama kaler la pulak baju...keliling econsave cari kaunter milo & mesti la jumper...kami ditempat kedua!! yahooo!...berator la ngan asben, cik nayli & neesa...
berator sebagai org kedua
berator jgn potong barisan-x baekkk
dh lame2 sgt cik nayli neesa pon boring la...kena pulak g carik jajan utk dorang, so beli la 2 honeystar & yakult, org berator makin ramai...ramai betoi peminat van mini milo nie...ingatkan aku sorang je...sambil tu sembang2 ada cite dia g penang ari jumaat tp sume dh abis & ramai org...sama kes la mcm aku rupenyer...
budak tidak puasa...sedap x?...
nayli amik gambo mama & papa jap..
tu diaaa...van milo mini sudah sampaiiii
van milo mini saiz besar saiz kecik...i likeee!
org milo sampai kul 10.40...sejam lebih berator...sorg leh redeem 2 je van mini milo utk kasik chance kt org2 yg berator kt belakang...aku redeem 2 van mini milo 50an & asben redeem 1 van mini milo 60an 70an & 1 van mini milo 80an...sume saiz besar punyer & tersangatla gembirenyer hati ini....  
yeahhhhh!!! van milo mini aku yg punya!
nayli & neesa pon suke van milo mini
van milo mini ni xleh bwk kuar tau adik kakak...

aku & van milo mini (^O^)



van milo mini 50an,60an/70an & 80an
van milo mini tanpa kotak...mmg cantik & berkualiti
bsoknyer (ahad) misi mendapatkan van milo mini masih diteruskan...aku lmbt sket...org pon dh ramai...aku org ke 12....kalini org milo sampai awai...aku x konfiden aku leh dpt van besar & tekaan aku betoii...nk x nak aku redeem gak van milo mini 90an 2 unit kecik...yg besar dh abis stok utk aritu....
nayli neesa with van mini milo 90an small size
milo's family... ;p
 mmg puas ati dpt collect van milo mini nie...aku target utk dapatkan 6 kesemuanya...aku nk dptkan van milo mini saiz besar utk 90an, 2010 & 2011....arap2 misi aku berjaya....

4 comments: